luni, 22 august 2011

Fiecare despartire cu bautura ei

Nu sunt amatoare de bauturi alcoolice. In plus sunt o persoana preocupata de un stil de viata sanatos si stiu toate motivele pentru care nu ar trebui sa beau alcool. Cu toate astea se pare ca bauturile alcoolice isi cauta insidios locul in viata mea din cand in cand. Mai ales dupa cate o despartire.
Trezindu-ma intr-una din zilele astea ca cutiile de Guinness pe care le cumparasem pentru o viitoare petrecere dispar una cate una din frigider n-am putut sa nu ma intreb daca nu cumva disparitia lor are legatura cu despartirea recenta de iubitul meu irlandez. Nu, nu stam in aceeasi casa si nici pisicile nu sunt interesate asa ca doar eu am putut sa le beau, cate una in cate una din acele seri in care nu ma pot desparti de facebook si de cele o mie de amintiri.
Astfel cu un pahar de Guinness in fata am inceput sa ma uit inapoi la fiecare despartire si sa vad daca exista vreo legatura intre nationalitatea fostului/ lungimea relatiei/tipul de bautura .
Concluziile ar fi urmatoarele
Iubiti romani/durata lunga: vodka cu suc de portocale, vin rosu, vin roze – fiecare cu alta despartire, nu combinate.
Iubiti romani/durata scurta: inlocuiti cu alti iubiti
Iubit Columbian/ durata scurta: vin rosu si vin alb – dar nu cred ca e relavant pentru nationalitate pentru ca astea erau bauturile disponibile gratuit in casa in care locuiam atunci. Disponibile din plin!
Iubit ungur/ durata scurta: inlocuit cu iubit roman
Iubit ungur/durata nedecisa: vin rosu - desi speram sa depasesc acea relatie cu smoothies, pentru ca el ma initiase in ceea ce inseamna hrana vie, nu prea mi-a iesit.
Iubit german/durata scurta – inlocuit cu iubit Belgian
Iubit Belgian/ durata scurta: Earl Grey cu lapte, fara zahar. Da! Earl Grey ceaiul!
Cum vodka nu e bautura noastra nationala, Earl Grey-ul a fost inventat de englezi si vinul rosu se aplica in cele mai multe cazuri probabil ca trebuie sa include si alte variable in micul meu studiul.
Voi reveni cu noi concluzii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu